|   Versija neįgaliems   
Priimamasis(+370 45) 507186

Paciento sauga

Medicininių paslaugų teikimas ligoninės Konsultacijų poliklinikoje, stacionare organizuojamos nuosekliai, respublikoje patvirtintomis metodikomis, etikos ir medicininės higienos normomis. Pacientų konfidencialumas, orumas nepažeidžiami. Personalas profesionaliai atlieka savo darbą, jų ir įstaigos veikla licencijuota. Kokybės garantą papildo ir privalomasis įstaigos civilinės atsakomybės draudimas.

Teikiamų paslaugų kokybės kontrolė: tai racionalus išteklių panaudojimo, prieinamumo ir paslaugos tęstinumo vertinimas ir duomenų analizė visose teikiamų medicinines paslaugas lygiuose bei planinė medicininio audito kontrolė.

Vidaus medicininis auditas – tai ligoninės vidinės kontrolės forma, nustatanti teikiamos medicininės pagalbos atitikimą paciento lūkesčiams, gydymo proceso reikalavimams, ir planuojamų rezultatų atitikimą.

Ligoninės vidaus medicininis auditas, kaip vienas kokybės garanto etapas tikslu įvardijo pacientų poreikį ir interesų sveikatai tenkinimą, profesionaliai, etiškai, rezultatyviai.

Ligoninėje patvirtintos kokybės dimencijos:

  • Pacientų teisinis saugumas;
  • Pacientams teikiamų paslaugų prieinamumas;
  • Pacientams teikiamų paslaugų priimtinumas;
  • Pacientams teikiamų paslaugų tęstinumas;
  • Pacientams teikiamo gydymo tinkamumas ir efektyvumas.

Teisinis saugumas:

  • Pacientams teikiama tik licencijuota įstaigai leistina ir licencijuoto personalo paslauga.
  • Pacientams medicininė paslauga teikiama tik šalyje patvirtintomis normomis, metodikomis bei geros klinikinės patirties principais.
  • Pacientams siūloma medicininė paslauga teikiama gavus informuoto paciento sutikimą.
  • Pacientams teikiamą medicininę paslaugą vertina įstaigų privalomojo civilinės atsakomybės draudimo apsauga.
  • Pacientų pareiškimai dėl teiktos nekokybiškos paslaugos yra analizuojami, esant poreikiui koreguojami paslaugos veiksmai, numatomi prevenciniai planai paslaugos kokybės gerinimui.

Pacientas turi teisę:

  • Teikti savo nuomonę pasirenkant gydymą;
  • Išreikšti savo nuomonę dėl teikiamos paslaugos kokybės;
  • Atsisakyti gydymo kuomet jam yra suteikiama reikiama informacija;
  • Pateikti pareiškimą dėl netinkamos medicininės paslaugos:
    • gydančiam gydytojui ar slaugytojai;
    • skyriaus vedėjui;
    • ligoninės vadovams;
    • vietiniam medicininio audito grupės vadovui.
  • Turi teisę gauti raštišką atsakymą į raštišką paklausimą.

© 2013 Viešoji įstaiga Respublikinė Panevėžio ligoninė,

Smėlynės g. 25 LT-35144, Tel. (8 45) 507244, faks (8 45) 501520, info@panevezioligonine.lt, PVM mokėtojo kodas LT913401219.

Duomenys kaupiami ir saugomi LR juridinių asmenų registre. Juridinio asmens kodas 191340120.